tiistai 27. joulukuuta 2016

Mamihlapinatapai

Mamihlapinatapai


värisokea vihreelle
vihassani näen vain punaista
ja vaikka järki sanoo toista
Tahdon toista tahdon erilaista elämää

riskit nollaan pääni sijaan
makuupaikan sijaan tiptop
kuntoon ennen kuin
mä laskeudun

putoan

/ kylmä totuus hyytää
suuni
kylmät huulet eivät puhutuksi saa
kylmät huulet joita moni himoaa /

kätken tunteeni selän taa
toivon ettei kukaan nää
Mä pelkään et sä säryt mun lähellä, kun katson sinun nenää

kun sä katsot olen aina
vastustajan puolella
en halua sua lähelleni jos vaikka paljastun


/ kylmä totuus hyytää
suuni
kylmät huulet eivät puhutuksi saa
kylmät huulet joita moni himoaa /

olet minun
olet minun ollut
Jo jonkin aikaa

olen sinut taistelutta voittanut
ja saanut sinut tuntemaan

olet käsissäni vahaa
olet herkkää kangasta

olet hajoavaa jäätä
jolle en voi astua

koska pelkään hukuttavani
Sut kylmään veteeni

/ kylmä totuus hyytää
suuni
kylmät huulet eivät puhutuksi saa
kylmät huulet joita moni himoaa /

En tiennyt, susta mitään
Ennen kuin oli myöhäistä
En uskonut et mitenkään
Vois kukaan minusta pitää

Olen uusi, olen hereillä
Tahdon sinulle vain kaikkea parasta
Olen uusi, olen uusi.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti