tiistai 27. joulukuuta 2016

Niinhän ne sanoo

ja niin vain kävi
että elämä näytti
maailman toisella puolen aitaa

vaikka näin sen läpi
silti se täytti
minun pääni valoilla

jatkuvassa risteyksessä
valo toisensa perään
minä hiessä aamuyöstä herään

sua ajattelen,
sinut taas valitsen

valinnan vapaus saa
pääni sekaisin
surullinen tapaus
joka vie mut ahdinkoon

valinnan vapaus saa
pääni sekaisin
surullinen tapaus
minä syyn jatkaa tekaisin

ja niin vain kävi
minä sen toisen maan
mysteeriin kietouduin

tosiaan
minä siihen
maisemaan ihastuin

jatkuvassa risteyksessä
valo toisensa perään
minä hiessä aamuyöstä herään

sua ajattelen,
toisen taas valitsen

valinnan vapaus saa
pääni sekaisin
surullinen tapaus
joka joulukalenterin luukusta paljastuu

valinnan vapaus saa
pääni sekaisin
surullinen tapaus
minä syyn jatkaa tekaisin

vaikka kaukana, kaukana varmuudesta sä oot
silti uskoa tahdon ja uskon et sä läsnä oot
jos hyppään
kyydistä

en ehkä saa sua koskaan
menetin mä elämäni suurimman kaipuun kohti jotain tuntematonta
tummaa tyyntä ja kaunista

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti