maanantai 10. syyskuuta 2018

Toivo odotuksesta

Ihminen tuli takaisin kuusta vuonna kuuskytyhdeksän

Se kesä oli kuuma ainakin mun mummon mielestä

Aika-avaruuskin kärsii tosta vitun globalisaatiosta

Tuntuu kuin aikaa seuraan VIP-aitiosta

En ole soittanut sulle vieläkään, vaikka välimatkat käyvät kovin lyhyiksi nykyään

Autoihin on saatu kosketusnäytöt ja talvet muuttuu pitkiks syksyiksi

Toivon vain et odotat

/Niin kauan kuin mulla kestää,
Niin mulla kestää
Ja kun tulen olen alasti

Mitään en katuisi mutta voisin hieman punastua ja juosta pois/

Ilmanvaihto usittiin jo toissa vuoden alkusyksynä

ei se saanut joulukuusta kasvaan naavaa

ei mul oo mitään projekteja tällä haavaa

Seuraan puhelimen eessä selvää kaavaa

En ole soittanut sulle vieläkään, vaikka iltapäivät käyvät kovin pitkiksi nykyään

Bridgzc: Toivon vain et odotat

/Niin kauan kuin mulla kestää,
Niin mulla kestää
Ja kun tulen olen alasti

Mitään en katuisi mutta voisin hieman punastua ja juosta pois/


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti