lauantai 23. marraskuuta 2019

Mitä kävi Murhakoneelle?

Perustettiin poikien kanssa bändi!
Olin aivan vakavissani siitä ettei minun
iho kestä auringonvaloa

Ja silloin kesällä Murhakone reenas meidän autotallissa
Meillä oli pelkkää mustaa yllä
kitaristin silmissä helvetin paloa

Bridge:
pitäydy poissa tuommosista
äidin neuvot muistanet
vaan kun ei ne tiedä mitään
mun paras ystävä on baphomet!
jasekertsimeni

/Jeeeeeee, Saatana!
minulla on hauskaa, saatana!
Jeeeeeeeeee, mitä sanotaan Saatana?!
Me sanotaan Jeee kiitos saatana/

Me saatiin poikien kanssa keikka!
Murhakone vaihtui Tontturokkareiksi
että saatiin soittaa joulujuhlassa

Opettajan kanssa laulettiin Jeesuksesta
Mutta kun keikkapäivä koitti, sai Heinillä härkien kaukalon Jeesus turpaansa

Bridge:
pitäydy poissa tuommosista
äidin neuvot muistanet
vaan kun ei ne tiedä mitään
mun paras ystävä on baphomet!
janiimmelaulettiinet

/Jeeeeeee, Saatana!
minulla on hauskaa, saatana!
Jeeeeeeeeee, mitä sanotaan Saatana?!
Me sanotaan Jeee kiitos saatana/

Sinä jouluna takassa paloi mun rummut
Se olis ollu aika tosi kova juttu jos joku olis tajunnu ottaa sen videolle

Murhakone ei reenannut meillä enää
Vuodet vieri, tytöt alko kiinnostaa, enää ei mustiin pukeutuja saanutkaan

joskus iltaisin kuitenkin sytytän kynttilän pimeään
Ne ei vieläkään tiedä mitään
mun paras ystävä on baphomet!
janiimmä hyräilen et

/Jeeeeeee, Saatana!
minulla on hauskaa, saatana!
Jeeeeeeeeee, mitä sanotaan Saatana?!
Me sanotaan Jeee kiitos saatana/


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti